close
تبلیغات در اینترنت

پروژه داده کاوی در بانکداری الکترونیکی

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

پروژه داده کاوی در بانکداری الکترونیکی

بازدید: 186
دسته بندی: دانلود فایل,
پروژه داده کاوی در بانکداری الکترونیکی
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: داده کاوی در بانکداری الکترونیکی
دسته: مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 95
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
بسیاری از شرکت‌ها و موسسات دارای حجم انبوهی از اطلاعات هستند. با گسترش سيستمهاي پايگاهي و حجم بالاي داده ها ي ذخيره شده در اين سيستم ها ، به ابزاري نيازاست تا بتوان اين داده ها راپردازش کرد و اطلاعات حاصل از آن را در اختيار کاربران قرار داد.معمولا کاربران پس از طرح  فرضيه اي بر  اساس گزارشات مشاهده شده به اثبات يا رد آن مي پردازند ، در حالي که امروزه به روشهايي نيازداريم كه به اصطلاح به کشف دانش  بپردازند يعني روشهائي كه با کمترين دخالت کاربر و به صورت خودکار الگوها و رابطه هاي منطقي را بيان نمايند.يکي از روشهاي بسيار مهمي كه با آن مي توان الگوهاي مفيدي را در ميان داده ها تشخيص داد،داده كاوي است ،اين روش كه با حداقل دخالت كاربران همراه است اطلاعاتي را در اختيار آنها وتحليل گران قرار ميدهد تا براساس آنها تصميمات مهم و حياتي در سازمانشان اتخاذ نمايند .بايد توجه داشت که اصطلاح داده کاوي زماني به کار برده مي شود که با حجم بزرگي از داده ها ، در حد مگا يا ترابايت ، مواجه باشيم . در تمامي منابع داده کاوي بر اين مطلب تاکيد شده است . هر چه حجم داده ها بيشتر و روابط ميان آنها پيچيده تر باشد دسترسي به اطلاعات نهفته در ميان داده ها مشکل تر مي شود و نقش داده کاوي به عنوان يکي از روشهاي کشف دانش ،آشكارتر مي گردد.
1.2.تعریف مسائله و بیان سوال های اصلی تحقیق
یکی از مباحث  مهم در بانکداری الکترونیکی بحث مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. به عبارتی کامل تر مدیریت ارتباط با مشتری یک روش ، یک نظام و از همه مهم تر یک راهبرد در کسب و کار است که هدف آن طبقه بندی مشتریان و مدیریت  آن ها به منظور بهینه سازی ارزش مشتری در دراز مدت ، و بهرگیری سازمان از آن است .مدیریت ارتباط با مشتری ،  در واقع در فرایند های پیدا کردن مشتری ، نزدیک شدن به آن ، مدیریت و ایجاد رضایت در مشتریان و نگهداری آن ها است]1[.ادلیستن این فرایند را تحت عنوان چرخه حیات مشتری این گونه بیان می کند:بدست آوردن مشتری ، افزایش ارزش مشتریان و نگهداری مشتریان خوب.
برای هر مشتری ،سازمان باید قادر باشد به سوالاتی نظیر زیر پاشخگو باشد؟
1-آیا مشتری سود ده است؟
2-چرا مشتری این کسب و کار را با سازمان انجام می دهد؟
3-مشتری چه چیزی را دوباره سازمان دوست دارد؟
4-آیا مشتری این کسب و کار را با رقبای سازمان هم انجام می دهد؟

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

این مطلب در تاریخ: دوشنبه 04 خرداد 1394 ساعت: 17:52 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

تبلیغات

متن

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 8

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,628
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,860
آي پي امروز آي پي امروز : 278
آي پي ديروز آي پي ديروز : 295
بازدید هفته بازدید هفته : 1,628
بازدید ماه بازدید ماه : 76,702
بازدید سال بازدید سال : 654,313
بازدید کلی بازدید کلی : 1,885,225

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 54.224.50.28
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : دوشنبه 01 آبان 1396

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تصویر ثابت